صدای مشتری
بیتردید، ارایه سرویس با بهترین کیفیت ممکن و تامین رضایت مشتریان همواره یکی از مهمترین ارکان فعالیت شرکت ارتباطاتی ضحی کیش می باشد.
مشتریان از طریق این صفحه میتوانند، بسته به نوع نیاز و پرسش خود، وارد یکی از صفحات سامانه شکایات، سامانه پیشنهادها و سامانه انتقادات شوند.
سامانه شکایات، محلی برای دریافت شکایات مشترکین در زمینه ارایه خدمات و پاسخگویی به این شکایات است. مشتریان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به این صفحات، شکایات ، انتقادات و پیشنهادات خود را برای همکاران ما ارسال نمایند.