سامانه شکایات شرکت ارتباطاتی ضحی کیش

ما معتقدیم هیچ ارزشی بالاتر از برآورده ساختن رضایت و خشنودی مشتریان نخواهد بود.

شما می‌توانید هرگونه نارضایتی در زمینه ارایه خدمات را از طریق این سامانه به اطلاع شرکت ارتباطاتی ضحی کیش برسانید. اطمینان داشته باشید که رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت‌های شما بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درسریعترین زمان انجام خواهد شد.

نمودار جريان فرايند رسيدگی به شکايت مشتريان




درخواست‌هایی که شامل شکایت می‌شود:
درصورتیکه مشترک با مشکلی ناشی از نقض شرایط استفاده از سرویس و یا نادیده گرفتن توافق انجام شده از سوی شرکت ارتباطاتی ضحی کیش و یا تضاد با قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، روبه‌رو شود، می‌تواند درخواست خود را در قالب شکایت مطرح نماید. برای نمونه مسایلی همچون:

  • عدم پی‌گیری درخواست اعلام شده از سوی شرکت
  • لحن نامناسب در هنگام پاسخ‌گویی به مشتری از سوی کارکنان شرکت
  • طولانی شدن مراحلی که مدت زمان قانونی آن اعلام شده است
  • نارضایتی از راه‌های ارتباطی و ممکن نبودن برقراری ارتباط

شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر شکایت‌های خود را ثبت نمایید:

  • از طریق شماره (داخلی 768)96660000-٠۲۱ و اعلام شکایات به کارشناسان
  • از طریق ارسال ایمیل به آدرس voc@zohakish.ir (درج اطلاعات نام و نام خانوادگی، نام شهر و اطلاعاتی که نشان‌گر مشخصات سرویس شما باشد، در این مورد ضروری است.)
  • تکمیل فرم زیر و ارسال آن.
لطفا صبر کنید